Lagos 4 augustus 2020

4 augustus 2020 - São Miguel do Rio Torto, Portugal

We liggen al een week met panne in Lagos. Jaap komt met varen er achter dat er een slang lekt. En lekkage aan de hydroliek. Oeps niet zo fijn. Monteur eerst op Culatra bekijken. Ik zelf kom invliegen op 24 juli (Van umcg bloedwaarden waren goed en de biopt doen we na de zeereis). Na afscheid genomen te hebben van Santana, Alkatraz en Artemis gaan we naar de haven van Lagos. Zeezot vaart met ons op. Zij willen ook naar Nederland en hopen stuk met elkaar mee te kunnen varen. Echter probleem hydrofiel motor eerst oplossen. De motor gaat naar Portimao en we liggen dus nu echt vast. De Zeezot heeft lekkage aan dieseltank. Joop repareert het zelf.We hebben nog een gezellig samenzijn .etc. En zgaan voor anker naar Alvor. In Lagos is t thuiskomen weten de weg en ts daar wel leuk. Alle supermarkten inmiddels gehad en gefoerageerd. Boot ligt stampvol. Klusjes, wassen alles word dubbel gedaan. Ook uitnodiging van Jack en Renate keer uit eten en met de rib naar Alvor voor lunch.

1. Marianne:
    6 augustus 2020
    Ali wat heerlijk om je reisverslagen te lezen en de foto’s te bekijken. Helaas hebben jullie nu pech met de Bull en liggen jullie nu in Lagos, maar ook dit wordt weer opgelost en dan kunnen jullie vertrekken naar NL.
    Heel fijn om jullie te volgen en dankjewel dat je mij hebt toegevoegd.
    Veel liefs en hug van Marianne
  2. Ria van der Zijl:
    6 augustus 2020
    Lieve Ali, wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van het wel en wee van de Bull met opvarenden . En wat een pech maar problemen zijn er om opgelost te worden . Succes en tot horens